Erasmus

ERASMUS+ Szakmai nap

Az idei tanév külföldi szakmai gyakorlatainak zárásaként ERASMUS+ Szakmai napot tartottunk.
Két projektben 29 tanuló, 6 pedagógus és 7 kísérőtanár vett részt a tanévben mobilitáson. Tanulóink összesen 721 napot, tanáraink 137 napot töltöttek külföldi gyakorlaton, továbbképzésen. Jártunk a Száva partján, az északi sarkkörön túl, az Atlanti óceánnál
Láttuk az Eiffel tornyot, a Télapót, a bosnyák hegyeket, hallgattunk tamburica zenekart, gyönyörködtünk a jégpalotában. Utaztunk személyautóval, vonattal, repülővel, szuperexpresszel, kisbusszal, hajóval, hószánnal. Igazán komplex programot valósítottunk meg.
A délelőtti szakmai nap során minden résztvevő csoportunk az általa készített szakmai beszámolóját adta elő. A szépszámú vendég és érdeklődő előtt lezajlott esemény a szakmai utak képeiből és tárgyaiból összeállított kiállítás megnyitójával folytatódott. A tanulók ezután 4 tanteremben teltházas élménybeszámolókat tartottak az iskola többi diákjának. A szakmai napot végül állófogadással zártuk, ahol jóízűen falatozhattunk a meglátogatott országok specialitásait is bemutató ételekből.

Képgaléria

Bátor Antal és Fia Alapítvány

Az Alapítvány célja a várpalotai fiatalok tehetséggondozásának támogatása. 2016 szeptember elsejétől pályázatot adhat be minden olyan általános, közép és felsőfokú intézményben, nappali tagozaton tanuló diák, aki állandó lakhellyel rendelkezik Várpalotán és nincs önálló keresete. A pályázat célja továbbá, hogy olyan kiemelkedő képességű fiatalokat segítsen, akik megfelelő anyagi háttér hiányában nem tudnák képességeiket kamatoztatni vagy fejleszteni. Pályázókat várunk a tudomány, sport és művészet területeiről. Részletekről az augusztus második felében kiadott pályázati kiírásból értesülhetnek.További információért a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen, illetve (az intézmény által delegált felelős email címén) érdeklődhetnek.

13310441 1325854050764100 8522195286492696933 n

ERASMUS+ Szakmai nap

Képgaléria

Angol tábor 2015

A TÁMOP 3.1.4.C-14-2015-0745 pályázatnak köszönhetően a Mozgásban a Faller program keretében 2015. szeptember 14. és 18. között angol tábort (erdei iskolát) szerveztünk Bodajk és Balinka között található Tölgyes Táborban. Az egykori úttörőtábor csodás környezetében sikerült változatos programokkal előrukkolni tanulóink számára, akik ügyesen és lelkesen vettek részt a feladatok elvégzésében, úgymint:

• rendhagyó angol órák: interaktív feladatok, tesztek, szövegértés, filmnézés, duolingo stb.
  • kézműves foglalkozások: decoupage, angol tábor zászló készítés
  • kirándulások
  • sportversenyek

Mozgásban a Faller

A Mozgásban a Faller című projekt megvalósítása a tegnapi napon utolsó állomásához érkezett. A tegnapi napon tartottuk Egészségnapunkat, ahol több mint 400 diák vett részt a tartalmas programokon. A nap szervezése és lebonyolítása Fülöp Márta védőnő szakmai irányításával zajlott. Köszönjük Mártának a sok segítséget!
Az őszi szünet alatt fotókkal idézzük fel a TÁMOP - 3.1.4-C pályázat keretében zajló programsorozatot. Érdemes lesz figyelni bejegyzéseinket a következő napokban!